I : Unde si pentru ce perioada este garantia?
R : Garantia este de 12/24 luni, la unul din service-ul nostru din Baia Mare folosind sistemul PickUp&Return
I : In caz de probleme legate de telefon, acestea trebuie trimise in China?
R : NU! Orice defect constatat ni se va comunica prin Formularul de intrare in service si apoi in urma verificarii cererii dvs. veti fii contactat pentru a vi se comunica procedurile care trebuie urmate.
I : Telefoanele sunt noi?
R : Telefoanele sunt noi, in cutie, sigilate.
I : In cat timp se face livrarea?
R : Daca disponibilitatea permite, livrarea se va face in 24-48 de ore, in functie de locatia dvs. Pentru orase principale, 24 de ore, iar pentru orase mai mici si/sau sate, 48 de ore.
I : In cat timp se poate returna telefonul, daca nu imi place ceva la el?
R : Legal, termenul este de 14 zile , fara a fii necesara invocarea unui motiv pentru returnare.
I : Am gresit datele mele si/sau produse din comanda. Ce este de facut?
R : Departamentul Comenzi va analiza in cel mai scurt timp cererea dvs. si va va contacta pentru confirmarea comenzii dvs. Pentru orice probleme legate de comanda, puteti discuta cu ei la momentul respectiv sau ulterior prin e-mail, pe adresa contact@dualstore.ro
I : Care este avantajul unei comenzi online?
R : Avantajul este ca aveti mai mult timp la dispozitie sa vedeti catalogul nostru de produse, posibilitatea de a citi si verifica Termenii si conditiile de pe site
I : Se poate plati in rate?
R : Da, pentru mai multe detalii accesati Modalitati de plata.
Alte intrebari
I : Am primit un produs defect de nou. Cum procedez?
R : Se va completa Formularul de returnare iar in urma discutiei telefoonice se va trimite telefonul inapoi pentru a fii schimbat cu unul nou.
I : Am primit coletul dar este incomplet. Cum procedez?
R : Lipsa oricarei hartii sau a unui accesoriu din pachet, trebuie sesizata in maxim 48 de ore iar elementul lipsa al coletului va fii trimis in cel mai scurt timp catre dvs. Orice sesizare ulterioara, nu va mai fi luata in considerare.
I : Cum pot modifica sau anula o comanda?
R :Modificarea / Anularea unei comenzi se face pe mail, pe chat sau telefonic
I : Coletul mi-a sosit desfacut, desigilat sau cu alte urme vizibile rezultate in urma desfacerii acestuia.
R : Orice urma vizibila care arata ca s-ar fii incercat deschiderea coletului, trebuie sesizata la fata locului, in momentul verificarii coletului, de fata cu agentul de livrari al firmei de curierat. Sesizarea trebuie facuta catre curierul care l-a livrat si catre vanzator. Orice sesizare ulterioara preluarii coletului si a plecarii agentului de livrari, nu va mai fi luata in considerare.